Eliminacje do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży (komunikat)

Informacja organizacyjna Eliminacji do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży i Międzywojewódzkich Mistrzostw Młodzików 2012 r. w brydżu sportowym - Strefa SE

1. Eliminacje  mają na celu wyłonienie reprezentacji chłopców oraz dziewcząt  z poszczególnych  stref  do finałów Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Brydżu Sportowym. W tym roku nastąpiła niewielka zmiana regulaminu zawodów finałowych – konkurencja chłopców składa się z turnieju par na maksy oraz turnieju par na imp.      

Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików mają zaś na celu wyłonić Mistrzów, Wicemistrzów i II Wicemistrzów na rok 2012 r.

2. EOOM i MMM zostaną zorganizowane i rozegrane wewnątrz poszczególnych stref.

Strefa SE: Lubelskie, Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie,                   

Organizator: Leszek Nowak,605-897-298 e-mail: ln.brydz@gmail.com
Miejsce rozgrywek  32-050 Skawina ul. Spacerowa  OKR „Gubałówka”

Termin: 17 marca 2012, początek gry 10.30
Sędzia Główny: Zbigniew Sagan  602-778-050 e-mail: zbigniew.sagan@onet.eu

3. W zależności od ilości uczestników sędzia główny po konsultacjach z organizatorem ustali konkretną ilość rozdań i sposób gry (EOOM około 40 rozdań, MMM około 30 rozdań).

4. W EOOM również w zawodach finałowych OOM startować mogą wyłącznie pary żeńskie lub męskie, klubowe, wojewódzkie  lub strefowe.

5. W EOOM mają prawo startu zawodnicy i zawodniczki będący członkami Związku z roczników 1994-96 a w MMM pary złożone z zawodników i zawodniczek młodszych.

Wyniki rywalizacji strefowej sędzia główny przesyła do Biura Związku.

6. Do finału OOM awansuje bezpośrednio 5  par chłopców i 3 pary dziewcząt. Z ogólnej listy wyników dodatkowo 12 par chłopców i 6 par dziewcząt. Z nominacji PZBS 4 pary dziewcząt i chłopców.

7. We wszystkich turniejach obowiązują przepisy Międzynarodowego Prawa Brydżowego, i Regulamin Zawodów Brydża Sportowego PZBS, a także podstawowe wytyczne Polityki Systemowej PZBS. Wszelkie sprawy nie ujęte w tych dokumentach rozstrzyga sędzia.

Harmonogram:

09.30 – 10.15             przyjazd ekip,

10.00 – 10.20             weryfikacja, przydzielenie numerów startowych,

10.30 -                        1 sesja turnieju,

12.00 -                        2 sesja turnieju,

13.30 – 14.00             przerwa,

14.00 – 15.30             3 sesja turnieju,

15.30 – 17.00             4 sesja turnieju,

17.00 – 17.15             podliczenie wyników, przygotowanie dyplomów,

17.15 - 17.30              ogłoszenie wyników, wręczenie, wyjazd ekip.

Leszek Nowak